
זמן קצר לאחר שחגגו בניו 10 שנים להיווסדם (Niu), הציג מותג פתרונות התחבורה העירוניים מסין שני דגמים חדשים, וכעת הם מגיעים לישראל.
מדובר בשני קטנועים חשמליים, ה-NQiX500 שמאופיין במראה המוכר של הקטנועים החשמליים מסדרת ה-NQiGT של ניו ואחד נוסף, ה-FQi500, שמציע עיצוב חדש לחלוטין שלא ראינו עד כה מ-ניו.

ניו NQiX500 מגיע עם מנוע חשמלי יחיד בעל הספק מירבי של 9,000 וואט (כ-12 כ"ס), מהירות מירבית של 100 קמ"ש, שתי סוללות נשלפות, טווח רכיבה של 100 ק"מ, מסך תצוגה גדול עם אפליציה תואמת, מקום לשני רוכבים, ABS, בקרת אחיזה ועוד.

מחירו של ה-ניו NQiX500 בישראל נקבע על כ-19,500 ש"ח.
הדגם החדש השני של ניו הוא ה-FQi500, שמציע כאמור עיצוב חדש לגמרי, שונה לחלוטין מהעיצוב שהתרגלנו אליו. ל-FQi500 מנוע חשמלי יחיד בעל הספק מירבי של 6,400 וואט (8.5 כ"ס), מהירות מירבית של 95 קמ"ש, שתי סוללות נשלפות המספיקות לטווח נסיעה של עד 91 ק"מ, אפליקציה ייעודית עם עדכוני תוכנה אונליין OTA ועוד. ה-ה-FQi500 מוצע ב-5 צבעים: אדום, כחול, לבן מט, צהוב ושחור מט.

מחירו של הניו FQi500 בישראל נקבע על 16,200 ש"ח.
שוק כלי רכב הדו-גלגליים החשמליים מהווה אחוזים בודדים מכלל הכלים הדו-גלגליים שנמכרים בישראל – מספר שמסתכם בכמה מאות בודדות. שוק זה נמצא בעלייה אך למרות זאת, בישראל של שנת 2025 עדיין אין מספיק אנשים שרואים בהם פתרון תחבורתי יעיל שיכול להחליף את הרכב הפרטי שלהם, ובכך להוריד את הגודש בצירים המרכזיים.

כלי רכב דו-גלגליים צפויים לקבל פטור מאגרת הגודש על רכבים שצפויה להכנס לתוקף בשנת 2027, מהלך שעשוי לתרום באופן משמעותי לשוק הדו-גלגלי הישראלי.
לא יכול להבין את יבואני הרכב אתם גם ככה מונופול על השוק למה לקיבנימט להמשיך להזמין את האסונות תעבורה האלה מסין(לא יותר ידידותית מקטר עבורנו) מה העניין הקמצנות החמדנות מה?
אופנועים אפשר להביא מ
1.יפן
2.איטליה
3.ארה"ב
וזהו. מסין מביאים מחלות
שטויות במיץ עגבניות