יונדאי חשפה רובוט טעינה אוטומטית (ACR, ראשי תיבות של Automatic Charging Robot), שמסוגל לאתר את הרכב, לפתוח את יציאת הטעינה, להתחבר לרכב ולהטעינו.
מדובר על רובוט בעל זרוע אחת המסוגל לחבר כבל ליציאת הטעינה של הרכב החשמלי ולנתק אותו בסיום. לפי יונדאי הרובוט מסוגל לפעול בצורה אמינה בכל סביבה, ללא קשר למיקום המטען, מזג האוויר או מכשולים פוטנציאליים.
בהתחשב בכך שרוב מטעני החשמל מותקנים בחוץ ללא כיסוי, מהנדסי הקבוצה בנו תחנת טעינה חיצונית של רכב חשמלי בהתאמה אישית במרכז המו"פ שלה והעריכו את הביצועים בתנאים שונים. כתוצאה מכך, ה-ACR השיג דרגת עמיד למים ואבק של IP65 (מדובר בעמידות גבוהה מאוד), והביצועים שלו שופרו מאוד כך שניתן להפעיל אותו ביציבות גם בסביבות קיצוניות.

בנוסף, המהנדסים התקינו עמוד בטיחות עם חיישן לייזר מובנה סביב הרובוט כדי למנוע תאונות אפשריות בכך שיאפשר לו לזהות מכשולים נייחים ונעים.
בסרטון שפרסמה יונדאי רואים את הרובוט מתחבר ליונדאי איוניק 6, שחונה באופן עצמאי (בדומה לאיוניק 5), ומתחיל בטעינה הרכב, מתריע בפני הולך רגל, ומתנתק באופן עצמאי בסיום הטעינה.
הזווית שלנו
זו לא הפעם הראשונה שאנחנו נחשפים לרובוט לטעינה אוטומטית של רכבים, בשנה שעברה הוצג רובוט טעינה בשם זיגי, שמצויד בסוללה, והוא יכול להגיע עצמאית אל הרכב, ולאחר הטעינה של הרכב החשמלי לחזור לנקודה שבה הוא נטען בעצמו.
גם פולקסווגן הציגו רובוט דומה בעבר, אך בניגוד לזיגי ולרובוט של פולקסווגן, שיכולים לפתור בעיות כמו מיעוט עמדות טעינה, נראה שהרובוט החדש של יונדאי מחבר כבל של עמדה טעינה קיימת לרכב. מדובר בעיקר באמצעי נוחות, כפי שמסבירים המהנדסים ביונדאי, שיוכל להפוך את הטעינה של הרכב לנוחה יותר.
במקרים מסויימים, הרובוט יוכל לעזור לאנשים עם מוגבלויות פיזיות, אם כי גם לכך הוצעו ויושמו פתרונות כמו עמדות נגישות. מעבר לכך, הרובוט החדש נראה בעיקר כמו גימיק שיכול להפוך את החיים שלנו למעט יותר נוחים, אך לא מעבר לכך.